اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی

توضیحات :

اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی جهت اتصال لوله های پلی اتیلن به شیرآلات چدنی فلنجدار و یا هر نوع اتصالات فلنجدار مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی جهت اتصال لوله های HDPE به دیگر اتصالات و یا لوله های دیگر و برای اتصال انواع اتصال ها و لوله ها به شیرآلات به کار برده می شود.

این اتصال به وسیله پیچ و مهره به موارد ذکر شده متصل می شود. لوله و اتصالات پلی اتیلن بسیار مقاوم هستند و عمر مفید طولانی دارند و امروز تحول بزرگی در اجرای پروژه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی ایجاد کرده اند.

اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی

کاربرد و اطلاعات فنی اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی :

اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی برای انواع فشارهای بالا و پایین به کار برده شده و مقاوم به خوردگی، سابیدگی و پوسیدگی می باشد. این اتصال با مواد اولیه HDPE به راحتی قابل نصب می باشد.

اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی در هنگام لزوم به تعمیر به راحتی باز شده و مجددا قابل نصب می باشد. این اتصالات در سایزهای مختلف برای کاربردهایی چون فاضلابی، انتقال آب شهری و روستایی، کشاورزی و آبیاری و شیلات تولید می شود.

اتصال فلنجدار پلی اتیلن پیچی از سایز 63 میلیمتر الی سایز 125 میلیمتر تولید می شود. یک سر آن مانند رابط پلی اتیلن بوده و به صورت پیچی به لوله پلی اتیلن متصل می شود و بدون نیاز به لوازم آب بندی به راحتی آب بندی می گردد. سر دیگر آن از فلنج  و یک رینگ فلزی تشکیل شده که به شیرآلات فلنجدار چدنی و دیگر اتصالات متصل می شود.