سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی

توضیحات :

سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی از دو جهت چپ و راست به لوله پلی اتیلن و از قسمت نافی (گلویی سه راه) به صورت داخل دنده (توپیچ) جهت گرفتن انشعاب به رایزر از لوله HDPE طراحی شده است.

سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی از سایز ۲۰ – ۲۰*۱/۵ الی ۱۱۰ – ۱۱۰*۴ تولید و عرضه می شود. سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی از داخل مستقیما به رایزر متصل می شود زیرا رایزر از بیرون رزوه شده به راحتی داخل قسمت ماده گی سه راهی ماده که از داخل رزوه دارد بسته می شود.

اتصالات HDPE امروزه به دلیل داشتن مزیت های بسیار زیاد آن نسبت به اتصالات مانیسمان و یا اتصالات فولادی درزدار بسیار کاربردی بوده و روز به روز کاربردهای جدیدتری پیدا کرده و مصرف آنها بالاتر می رود.

سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی

کاربرد و اطلاعات فنی سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی :

سه راهی ماده پلی اتیلن از انواع اتصالات پیچی می باشد که در نوع فشار قوی با تحمل بار ۱۰ اتمسفر و بالاتر نیز تولید شده و در صنعت آب و فاضلاب، آبیاری، کشاورزی و شیلات، صنعت ساختمان کاربرد گسترده دارد.این سه راهی شامل سه سر خروجی می باشد که از داخل رزوه دار بوده و به همین سبب به نام سه راهی ماده شناخته می شود.

سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی در برابر تنش های فیزیکی و شیمیایی مقاوم بوده و از استحکام و دوام عمر بالایی برخوردار می باشد. سه راهی ماده پلی اتیلن پیچی سبک بوده و به راحتی نصب می شود.

از این سه راهی ها برای انواع اتصالات، انشعاب گیری، تقسیم کننده، تغییر مسیر و تغییر سایز استفاده می کنند.

مزایای سه راه ماده پلی اتیلن پیچی :

  • به دلیل داشتن نافی رزوه ای قابل اتصال به انواع اتصالات و شیرالات پلیمری می باشد.
  • مقاوم در برابر رطوبت و خورندگی
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • سهولت در اتصال سریع و باز و بسته شدن آسان
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه